logo
N-Sign
Javalaan 38
1217 HG Hilversum
T+31(0)35 625 10 70 Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
www.n-sign.nl

Rebranding Manpower

Communicatie: Rebranding
Vraag: Intwikkel een communicatieconcept voor introductie nieuwe huisstijl en visie.
Doel: De medewerkers betrekken bij de launch van en nieuwe rebrandingscampagne.
Creatieve vertaling: Manpower Mountain.


Projectomschrijving:

Een nieuwe huisstijl en een nieuwe visie was de aanleiding van Manpower om alle medewerkers bij elkaar te brengen voor deze spannende landelijke kick off. De directeur nam de leiding van het plenaire, inhoudelijke programma op zich. N-Sign begeleidde de directeur bij de voorbereidingen en de uitvoering van het zaalprogramma om tot een goede performance te komen. De weg naar de kick off bestond uit een radioprogramma dat werd gepresenteerd door Jeroen Post. Manpower Radio was een feit waarbij de medewerkers vooraf inspirerend en muzikaal werden voorbereid op de re-branding. Er werd veelvuldig aandacht besteed aan de nieuwe campagne die hen te wachten stond waarbij tegenstellingen centraal stonden. Deze tegenstellingen vormden de basis van de verschillende programmaonderdelen. Tijdens deze kick off werd tevens een langlopende campagne geïntroduceerd onder de naam 'Manpower Mountain'. Doelstelling van deze campagne was om het hoofdkantoor en alle vestigingen beter te laten samenwerken. Ter afsluiting van het plenaire programma vond een muzikaal showprogramma plaats waarin onder groot applaus de nieuwe huisstijl van het bedrijf werd geïntroduceerd.